شيوه اشتغال بيكاران در طرح تلفن مردمي
شرکت امید گستران میهن ogm.co
خدماتی متمایز و فراگیر با بهره گیری از دانش های روز جهان
سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:, :: 17:35 ::  نويسنده : محمدی ( مدیرعامل)

 

شرايط اشتغال در

 

Ogm.co

1-                  شركت در نظر دارد با صرف هزينه هاي زياد تبليغاتي و فرهنگ سازي، خدمتي را به عموم مردم كشور و اعم از شهري و روستايي بصورت مستقيم و بصورت سراسري و جهاني انجام دهد كه طي آن مردم در هر ساعت از شبانه روز با شماره هاي شركت تماس گرفتند، هر خدمتي را بلافاصله انجام دهد : از تريلي و كمپرسي و تاكسي تلفني و پيك موتوري گرفته تا انجام خريدهاي روزانه منزلي شهروندان و . . .

كه اين كار بسيار موثر و پردرآمد است ، ولي تبليغات وسيع و مستمر ميخواهد كه شركت خودش اين كارها را انجام ميدهد و شما را از پرداخت ماليات معاف ميكند.

 

بهمين منظور بايد نيروهاي لازم را ثبت نام و سازماندهي نمايد تا كارها بطور منظم و سريع انجام گيرد . لذا بر آن شديم تا با دعوت از شما براي همكاري و اشتغال نيمه وقت در اين شركت اقدام نماييد .

2-                كار در شركت بدون محدوديت و زمان بندي خاص و محاسبه حقوق بصورت حق الزحمه منهاي 20 درصد حق كمسيون شركت است ، پس شما ميتوانيد در جاي ديگر هم اشتغال داشته باشيد .

3-              ثبت نام و عضويت در شركت اختياري و اعضايي كه وديعه در شركت سپرده گذاري ميكنند، هم در اولويت استخدام پروژه هاي صنعتي و عملي شركت خواهند بود و هم سود وديعه را كسب ميكنند.

4-               اين طرح در كشورهاي پيشرفته اروپايي و غربي اجراء و در ايران تقريباً فقط در تهران اجراء شده و فعلاً شادگان پيشقدم شده و چند شهر مهم استان تقاضاي نمايندگي و كارگزاري نموده اند .

 

اگر مايل به همكاري هستيد بسم الله و اگر نه موفق و مؤيد باشيد. ولي ثبت نام شما نه تنها ضرري نداره بلكه منفعت هم داره .

 

به فكر اشتغال بيكاران و خدمت به مردم باشيم .

يا علي مدد ...  Ogm.co



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان شرکت امید گستران میهن ( سهامی خاص) و آدرس ogm.co.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 9
بازدید ماه : 9
بازدید کل : 2028
تعداد مطالب : 7
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1